Blir en rå ramme, og det er godt å se at vi kan fylle Lerkendal. Det er rått at vi har solgt 18. 000 billetter fem dager før match, og så håper jeg vi kan passere 21. 000. Det hadde vært sykt stort. Les mer: RBK-spissen med gladmelding Med over 20. 000 solgte billetter til kampen, ser Kjetil Rekdal fram til nok en kamp foran fulle tribuner. Nå var vi akkurat i Molde og spilte for fulle tribuner, og det er fantastisk for norsk fotball at vi får sånne kamper. Molde har vel ligget på 2-3 tusen og kjempet om gull.
00 natt til lørdag og søndag ElgVeteranJoined: 18 Mar 2012Posts: 1418 Posted: 27. 2022 20:26 Post subject: Brede Moe ut med skade mot Zürich. _________________Herremann https://m. youtube. com/wat... JO5hlp7L6A NidarosballklubbRutinertJoined: 15 Apr 2019Posts: 553Location: Norge Posted: 28. 2022 10:50 Post subject: Håper ikke Ole S. tar en Espen Johnsen og spiller selv om han egentlig ikke bør. AspmyraProffJoined: 22 Jan 2007Posts: 274 Posted: 28. 2022 15:35 Post subject: 2mas wrote: Noen år tilbake lå vel Glimt på et snitt på nøyaktig 200, om jeg ikke husker helt feil. _________________Bodø/Glimt førr evig! MachaVeteranJoined: 06 Nov 2008Posts: 5062 Posted: 28. 2022 18:15 Post subject: Nidarosballklubb wrote: Håper ikke Ole S.
Vi får se hvordan han responderer på det, men hvis han spiller, så må han bare gi full gass så lenge han orker, forteller Rekdal. Nærmer Stefano Vecchia seg en startplass igjen? Han har ikke 90 minutter i seg enda, men han kan legge på noen minutter, så kanskje blir det litt deling av spilletid på dem, jeg vet ikke, vi får se, sier Rekdal. Les mer: Kommer med stikk før toppkampen: Vi er klar over at om det er noe vi er uenig i, så er jo Molde og Glimt enig i det Laget under formasjonstreninga var likt som mot Godset: André Hansen Erlend Reitan - Markus Henriksen - Sam Rogers Leo Cornic - Victor Jensen - Tobias Børkeeiet - Carlo Holse - Edvard Tagseth Ole Sæter - Casper Tengstedt andham93SeniorJoined: 11 Aug 2016Posts: 110 Posted: 29. 2022 11:23 Post subject: Utsolgt straks ja 😃 RatatoskVeteranJoined: 24 Feb 2012Posts: 2123 Posted: 29.
Bodø/Glimt gjorde vel det samme for noen år tilbake, så det er utrolig viktig at vi klarer å lage interessante kamper med litt rivalitet og mye folk på tribunene. Det er jo det som er best for alle uansett om du er hjemme- eller bortelag. Torsdag kveld spiller Glimt borte mot Zürich i Europaligaen. Kjetil Rekdal er usikker på hvordan det vil påvirke Glimt på søndag.
Det har jeg ikke fått beskjed om, så det vet jeg ikke. Jeg har aldri tråkka over før, så jeg kan ikke si så mye om det, legger Moe til. Les mer: Usikre Glimt-kort før storkampen: For tidlig å si om han blir klar Henriksen: Et fullsatt Lerkendal er noe helt spesielt. Jeg har spilt på mange fullsatte arenaer, men det blir ikke helt det samme. Jeg husker at jeg fikk ekstra hjemlengsel da jeg så kampene mot Ajax og Zagreb på TV. De første minuttene av de matchene hadde jeg rett og slett ståpels av stemningen på Lerkendal.
2022 18:29 Post subject: Knutsen står i intervju nå og sier Berg aldri var aktuell for kampen i dag og godt mulig han minster kampen i helgen også. Lov å håpe Så får Selnæs gi Saltnes et lite kakk så han mister neste kamp også StåleRutinertJoined: 06 Aug 2009Posts: 791Location: Trondheim Posted: 27. 2022 19:04 Post subject: Da er det bare å finne ut hvilket hotell de bor på og stille opp med tromme/bilhorn og andre bråkete greier klokka 03.
Glimt-kapteinen er derimot ikke det eneste usikre kortet i Knutsens bunke før kampen mot Rosenborg. Også midtstopper Brede Moe og tidligere RBK-spiller kjemper en kamp mot klokka, etter at han tråkket over mot sveitserne i midtuken. Det var veldig vondt i ett minutt, men så gikk det over. Legen tror jeg har hatt flaks, sier stopperen til Avisa Nordland, før trønderen får spørsmål om han vet hvor lenge han er ute.
RBKweb - View topic - RosenborgDebattforum Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts. FAQ Search Memberlist Usergroups Statistikk Register Profile Log in to check your private messages Log in Rosenborg - Bodø/Glimt Goto page Previous 1, 2, 3 Forum -> Sportslig avdeling View previous topic:: View next topic Author Message 2masSjefJoined: 06 Sep 2002Posts: 56573Location: Trondhjem Posted: 27.
tar en Espen Johnsen og spiller selv om han egentlig ikke bør. Isåfall håper jeg han tar en Matti Vilhjalmsson. Posted: 28. 2022 22:08 Post subject: Patrick fikk seg en skikkelig Donald-kul i forrige hjemmekamp, og har siden da tatt det med ro. Han er i gang med enkel trening, men det er altfor tidlig å si om han er tilbake allerede på søndag. Han må ta dag for dag, og vi følger med, sier Glimt-lege Morten Sørgård til Discovery.
Bodø/Glimt K, P. 1, Molde, 27, 69. 2, Bodø/Glimt, 27, 54. 3, Rosenborg, 27, 50. 4, Lillestrøm, 27, 50. Se hele tabellen · Toppkamp på fullsatt Lerkendal.
Ingenting hadde gledet meg mer enn om vi får til flere slike kvelder. Herregud, så artig. Veien er lang, men jeg har kjempetro på at vi skal få til dette, sier han. Les mer: RBK-kapteinen: Det har vært større utfordringer her enn jeg trodde Det ser ut som at Ole er tilgjengelig, så det betyr at vi kan velge litt bredere. Han trente i går, i dag og han har ingen problemer nå.
Les mer: RBK-profilen fyrer før toppkampen: Han kan bli litt grinete Mot Sandefjord 16. mai i år var 20 149 billetter solgt. Det tallet passeres til Glimt-kampen. Dermed må vi tilbake til før koronapandemien slo ut for å finne et høyere tall. Mot Ranheim i mai 2018 var tallet 21 201 tilskuere. Det er å regne som fullt på Lerkendal. Les mer: Har solgt over 20 000 billetter: Ser ut som det blir bortimot fullt Avisa Nordland forteller at Glimt reiser rett hit fra Zürich i morra. Så det blir storbyweekend på dem. Back to top Lord OakleyVeteranJoined: 13 Aug 2016Posts: 1933Location: Østlandet Posted: 27.
Sandefjord Mål Sandefjord Fotball! Scoring av Quint Arie Jansen. Bodø/Glimt vs Sandefjord Fotball (09/10) ·
Rosenborg Hjemmesiden til Rosenborg Ballklub. Vi har passert 21.000 solgte billetter til kampen mot Bodø/Glimt, og det blir dermed årets best besøkte